Kniha o Linuxu

Dobias Ladislav XDOBIASL na electra.felk.cvut.cz
Pátek Květen 30 14:33:25 CEST 1997

Ahoj,

> vdecny i za tipy na jine publikace v cestine o Linuxu.
> Chci totiz s Linuxem zacit a nevim poradne odkud.

Opravdu bych Ti doporucil precist si neco o unixu, popr. chodit nekam
na nejakou skolu (treba na nasi CVUT FEL v Praze :-) na prednasky o
unixu - bohuzel dalsi semestr zacina az v rijnu. Ale pokud bys mel
zajem, napis mi, ja Ti pak poslu kdy a kde jsou - poslucharny jsou
velke, jiste se tam par dalsich lidi vejde... (plati pro vsechny, ...
kdyz vas nebude _opravdu_ moc :-)

Pokud nevis odkud zacit, nejak si nainstaluj linux a precti si FAQs a
HOWTOs v adresari /usr/doc/faq(?), pokud Ti to nestaci, prejdi do
adresare /usr/man/man1, pak pokracuj do dalsich manu :-)

Pokud bys radsi neco cesky, tak manualove stranky z /usr/man/man1
jsou v podstate v knize UNIX-LINUX od p. Brandejse, dalsi manualove
stranky se prekladaji v "projektu" cz-man. Take nektere FAQy se
prekladaji do cestiny (taky neco delam - dam pak vedet :-)

Pokud mas pristup k WWW, urcite si prohlidni (a stahni)
stranky "Skolicky od Hubicky" (nedavno to v konferenci bylo - tusim
http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky).

To je zatim vse, co me napada.

Zdravi
Lada Dobias