Linux+notebook DELL 325N + velkej disk

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Sobota Květen 31 00:09:24 CEST 1997

Zdravim,

> Omezeni 123 mi pripada take divne. Jedine co me napada je, ze v opravdu
> starych biosech nebylo mozno zadat jakykoliv typ hardisku pomoci poctu
> hlav, cylindru a stran, ale muselo se vybrat asi z 40 ruznych pevne danych
> typu disku.

nevim, jestli nejsem od veci, ale setkali jsme se s notebooky, ktere NEMELI vubec
setup v BIOSu. Resp. neco malo meli, ale jen zapnuti/vypnuti ser./par. portu, nejaky
power management, zapnuti/vypnuti FDD, ale o HDD jen udaj o dobe chodu a prepnuti do
sleep. Proste pevny disk jen ten, co byl zabudovan od vyrobce. V jednom pripade to byl
dokonce jeste disk MFM !  Mozna, ze vyrobce nepocita s modularitou. Vyrabel se tento
model i s jinymi kapacitami disku ?

Martin Patka
Mikroservis Semily