Uvaha: Ceske klavesnice, IBM i programatorska

Hanuš Adler had na pdas.cz
Pondělí Listopad 3 15:28:35 CET 1997

On 1 Nov 1997, Pavel Hanak wrote:

> Ne, nepletete se. Znaceni "cz" ma mezinarodni platnost a neni duvod to
> menit. Znaceni "cs" se pouzivalo v dobach spolecneho statu
> "Ceskoslovensko".

ale ano, pletete se. Uz je to snad FAQ, nekdo by to mohl zapracovat...

cz je oznaceni statu -- Ceske republiky
cs je oznaceni jazyka -- cestiny

viz RFC 639

S pozdravem,

Hanus Adler

Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp