chyba pri kompilaci kernelu 2.0.31

Patka Martin smartin na mikros.mikroservis.cz
Pondělí Listopad 3 18:28:31 CET 1997

Zdravim,

na uplne stejnou hlasku jsem narazil i ja, kdyz jsem upgradoaval pomoci
patche z 2.0.30 na 31. Zkusil jsem si stahnout cele zdrojaky noveho jadra
a chyba se jiz neobjevila. Takze usuzuji na chybu nekde v patch-i v
oblasti SCSI Adaptec 2940.

Martin Patka
Mikroservis Semily