Samba tisk

Pondělí Listopad 3 21:35:35 CET 1997

On Mon, 3 Nov 1997, Smolik Daniel wrote:

>  To mi doslo, ale otazka mela byt jak se toho zbavit ?
:)

zkusil bych do /etc/printcap pridat sf=true (suppress form feeds)
nebo nastavit, ze ff=<nic>

pripadne je treba vyzkoumat, jakym filtrem to na tu tiskarnu chodi
a odoperovat to primo z nej (coz jsem minuly tyden udelal z podobneho
duvodu na solarisu a prestoze to uz nechrli prazdne papiry, tak doted
nechapu, jak to, ze ta tiskarna vubec odstrankuje, i kdyz zadny formfeed
nikdy nedostane... :> )

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)