Bezpecnost.

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pondělí Listopad 3 20:52:45 CET 1997

Dobry den.

> Mam takovy zvlastni problem. Zkuste mi nekdo poradit, jak vysvetlit
> nekomu, kdo nevi "vo co go", proc neni Linux mene bezpecny nez ostatni
> systemy, prestoze jsou vsem pristupne zdrojaky? Argumenty, ze na

Co je horsi: Dira, kterou kazdy vidi a tak se rychle opravi, nebo
dira, o ktere vi jen mala skupina potencialne nebezpecnych lidi (kteri
si ji nasli i bez zdrojaku)? IMO je vyrazne horsi to druhe. PS:
Microsofti programatori maji take zdrojaky NT-cek => maji potencialni
sanci dostat se do kterehokoli systemu kdekoliv (aspon podle vasich
uvah).
PPS: Vubec bych se nedivil kdyby si nektery z programatoru nechal
zadni vratka. Uz jedna zadni vratka v NT-ckach byla, takze... A nejsou
li zdrojaky, je zadni vratka lehky schovat.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).