.forward

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Pondělí Listopad 3 14:13:29 CET 1997

Hi,

#define FROM "Radek Kanovsky"
#define TO   "All"

 RK> Lepsim resenim je asi korektne osetrit navratove hodnoty z C-programu.
 RK> Kdyz vse probehne v poradku, volat funkci 'exit(EXIT_SUCCESS)',
 RK> jinak 'exit(EXIT_FAILURE)'. Konstanty jsou definovany v <stdlib.h>

 RK> #define   EXIT_SUCCESS    0       /* Successful exit status.  */
 RK> #define   EXIT_FAILURE    1       /* Failing exit status.  */

To ale delam...

 RK> Pokud totiz program nebo skript vraci nenulovou hodnotu,
 RK> bere to sendmail jako chybu (protoze je to obvykle chovani
 RK> programu) a informuje o tom odesilatele.

Program nebo skript ? To je totiz ten problem.... ja myslim ze skript.

 RK> Provizorne postaci dodat na konec toho skriptu 'exit 0',
 RK> ale pak nebudete mit prehled, zda se vyskytla nejaka chyba
 RK> behem zpracovani dopisu.

No ja bych potreboval aby cely skript vratil "errorlevel" (omluvam se za
DOSovskou terminologii, ale vyrustal jsem na tom) toho meho programu.

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)