talk netalkuje

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pondělí Listopad 3 23:46:38 CET 1997

On Mon, Nov 03, 1997 at 06:44:00PM +0100, Pavel Kolesnikov wrote:
> nemate prosim vas nahodou nekdo potuchy, proc mi talk pri pokusu nekoho
> talknout pouze zahlasi:
> [Couldn't bind to control socket : Cannot assign requested address (99)]

Zkontrolujte /etc/hosts, jestli ma lokalni stroj (jmeno ktere vypise
uname -n) spravnou adresu (ethernetovy nebo dummy interface, 127.0.0.1 se
nedoporucuje).

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz