Program Counter2.3 - pozor !

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Úterý Listopad 4 01:54:52 CET 1997

Zdravim,

dnes rano jsem do konference odpovidal na dotaz ohledne pocitadla.
Pred chvili mi vsak pan Kubita zaslal mail s upozornenim, ze je v nem
bezpecnostni dira. Na domovske strance
http://www.fccc.edu/users/muquit/Count.html je jiz zminka o oprave
z 22. rijna ve stavajici verzi 2.3.

Prosim tedy ty, kdo si dnes od nas ze serveru stahovali zkompilovane
pocitadlo, aby z tohoto baliku pouzili jen fonty a program si zkompilovali
znovu z novych zdrojaku.

dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin