APM a Xserver

Michal Choura mc na mac.euromise.cz
Úterý Listopad 4 12:40:22 CET 1997

On Tue, 4 Nov 1997, Snek wrote:

> Preji dobry den.
>
> Na svem notebooku pouzivam k plne spokojenost APM v jadre.
>
> Po prekladu podpory pro APM bios na stolni PC mi vsak nejde
> spustit XF86 server, ktery hned prejde do setriciho rezimu.
> (PC IBM-350 a muj noname, oba karty S3 a APM Bios.)
>
> Nevit nekdo co stim?

Vypnout APM v jadre, bohuzel:-((. Alespon na PC s grafickou kartou S3 jsem
na lepsi reseni nenarazil (staci samozrejme vypnout volbu ,Blanking
console with APM' nebo jak se jmenuje, potom je mozne nastavit cosi jako
$ setterm -blank 5 -powersave on
-- pak bude monitor uvadet alespon do stavu ,Stand by'.

> Diky Snek

		Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: Michal.Choura na euromise.cz   |
|WWW  &  Unix                www:  http://www.euromise.cz/      |
|Administrator                         EuroMise Center          |