zacatecnik

Martin Sebek sebek na dragon.cz
Úterý Listopad 4 16:38:21 CET 1997

Hi,

 potrebuji radu. Nainstaloval jsem Linux. Je to distribuce slakware 3.3.0
Muj problem je, ze jsem v tomto systemu takrka zacatecnik. Sehnal jsem
publikaci o Linuxu od P. Satrapy a J. A. Randuse. Je ovsem psana tak, ze
predpoklada zakladni znalosti systemu UNIX. Autori pisi, ze zacatecnici by
se meli poohlednout po jinych zdrojich.
 Takze zde je ta otazka. Kde sehnat informace odpovidajici mym znalostem
(ci spise neznalostem:)?
Doporucte nejakou publikaci, popr. nejaky web-site.
 Predem diky.

Bye, M. S.

| Martin Sebek                               |
| E-mail: sebek na dragon.cz                    |
Microsoft isn't the answer. Microsoft is the question and the answer is _NO_.