Linux a prace

Úterý Listopad 4 17:55:54 CET 1997

On Tue, 4 Nov 1997, Zdenek Kabelac wrote:

> Je ovsem otazkou na kolik ma linux sanci proniknout do grafickych studii
> atp.
> Vyvoj HW jde kupredu velkymi kroky a IMHO jaksi zaostava v unixech
> jejich
> vyuziti - 3D graficky karty - ve W95 jiz pracuji delsi dobu - na unixech
> jsem o jejich vyuziti zatim moc neslysel (alespon zatim se Mesa netvari
> jako
> ze by to vyuzivala)

jak by ne, kdyz jeste spousta vyrobcu zastava nazor, ze nejlepsi, co mohou
udelat se specifikacemi sveho hardware je utajit je :P

ovsem pokud vim, tak jeden nejmene chipset uz Mesa bude vbrzku umet
(slysel jsem o tom v te souvislosti, ze by pak byl na linux portovan
QuakeGL :> )

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)