named a off line pripojenie

Středa Listopad 5 13:58:07 CET 1997

On Wed, 5 Nov 1997, Jaroslav Brandis wrote:

> zdravim ...
>
> mam pocitac(server linux3.2) a ten je do inetu pripojeny iba sporadicky.
> Bezi na nom name server, uucp posta, sendmail 8.8.6. Ked posielam postu, tak
> sa mi poslanie spravy predlzi na nejake 2 minuty napriek tomu ze sendmail
> mam nakonfigurovany na delivery queue. Po kliknuti na SEND na klientovi ale
> v syslogu najskor naskoci nieco co sa snazi komunikovat s nameserverom. Po
> tych dvoch minutach to skonci a sprava sa odosle. Takze mam podozrenie na
> name server. Ako ma byt skonfigurovany name server na rezim off-line(teraz
> [...]

Ja jsem mel naprosto stejny problem, DNS jsem povypinal snad vsude kde to
slo a porad nic. Az mi tady v konferenci nekdo poradil ze se ma
zakomentovat tohle prepisovaci pravidlo v sendmail.cf:

# pass to name server to make hostname canonical

tedy pred ten druhy radek napsat #. Uz jsem se vzdaval nadeje ze by mi to
kdy fungovalo a jeden blby znak # to vsechno zprovoznil!

Leos Bitto