Server pod inetd

Čtvrtek Listopad 6 14:16:43 CET 1997

On Thu, 6 Nov 1997, Michael Macek wrote:

> snazim se napsat jednoduchy program , ktery se bude soustet s (x)inetd .
> Visi na urcitem portu UDP. Mel by pouze prijmout data a cosi provest.

priklad z /etc/inetd.conf

bootps dgram   udp     wait    root    bootpd

dulezita je polozka "wait", ktera rika, ze inetd si nema nove prichozich
datagramu vsimat, pokud je uz program spusteny a jeste neskoncil
(a predpokladat, ze se o ne postara ten spusteny proces)

vsiml jsem si, ze zadna ze datagramovych sluzeb nema "nowait"--ackoli to
manualni stranka k inetd oznacuje za mozne--soudim pak, ze datagramove
sluzby mohou mit "nowait" pouze za nejakych specialnich podminek, pokud
vubec

z vnitrnosti inetd se zda, ze s "nowait" na datagramovou sluzbu sice
spusti patricny program, ale pokud si ten program zatracene rychle dosly
datagram nevyzvedne, tak inetd pri svoji pristi iteraci zjisti, ze je na
vstupu datagram, ktery mylne povazuje za novy, a spusti noveho demona--a
tak dale az do zblbnuti (priznam se ale, ze sam nevim, jak by to slo
udelat, aby to fungovalo nejak rozumne)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)