Co funguje cesky (Re: Office for Unix & Linux misto M$)

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Listopad 6 17:30:20 CET 1997

kdyz me sprostite na mesic skoly, tak pocestim X a konzoli... ;-)

> Spravna otazka. Co tedy funguje cesky ?

Vsechno, pokud ma clovek dostatek casu, fantastickou miru trpelivosti a taky
umi dokonale Linux (tady bych se o sve osobe prel)

>  - Sam za sebe muzu rict, ze hotovou cestinu mam jen ro PHP/FI coz
>    je o necem jinem, ale muze se hodit :)

Tomu nerozumim... ale vazne ne; to jako:

<!--#ozvena=ZjistiLokalniStanci-->

>  - < Sem dolnit prosim > :)
<STRONG>Nasledujici radky jsou ciste teoreticke!!!</STRONG>
1) Xka jdou pocestit. Chce to cas a trpelivost, prohrabat se tisicema
   konfiguracnich souboru. (treba neni problem pocestit fvwm)
2) Manualove stranky jsou pocestene (pak akorat najit otroka, ktery by kazdou
   novou vzal a prelozil do czeshtiny)

Konzole je blbost pocestovat. (stejne se tam pousti jen shell) Mozna dat tam
cseky fonty, ale zase to ma nevyhodu, protoze 8mi bitovy znaky dokaze zpracovat
jen rlogin a mozna secure shell (u nas ve skole ma timto 98% lidi smulu vcetne
moji malickosti :-(
Prelozit samotne programy, to by asi neslo. Protoze utilitek je moooc
a prekladat utility je vo hlavu...

No myslim, ze pocestovani Linuxu je blbost, protoze anglictina jako huhnavy
jazyk s malou slovni zasobou se pro pocitace hodi. Prace na kompletni pocesteni
Linuxu je nepredstavitelna a jestli nekdy prelozim Linux (za par (set) let) tak
za to budu chtit tezky prachy. (stejne jako chce Caldera za svuj "ofis pek"
nebo jaxe to jmenuje.

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*