Dynamicke drivery do X11 (was Linux a prace)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 6 18:51:37 CET 1997

David Kostal pise:
: 2) Podpora vyrobcu hardwaru. Ne kazdy vyrobce chce dat do placu
: zdrojovy kod svych ovladacu.*) A linux jim nedava moznost ho dat v
: binarni forme.

	No, jsou firmy, ktere distribuuji ovladace v binarni forme
(Caldera nkfs, nebo synchronni karty Emerging Technologines).

: 2a) Jde o ovladace pro graficke karty: No ja tomu moc nerozumim, ale
: ta podpora by mela asi byt v iXserveru. No a pokud vim, tak do XFree
: (nebo do MetroX, nebo...) se dalsi ovladace (v podobe .o souboru)
: pridavat nedaji, ne?

	Tesne vedle. Situace je, ze do MetroX a XFree86 >= 3.3 se ovladace
ve forme .o souboru pridavat daji. Myslim, ze to nejde u Xaccel.
XFree86 a MetroX dokonce umi pridavat za behu ruzne extenze (jako
je napriklad PEX). Kdysi o tom dokonce byla nejaka zprava v c.o.l.announce,
ze se XFree86 team dohodl s Metrolinkem na tom, ze prevezmou dynamicke
linkovani z MetroX.

: P.S. proc se k diskuzi vzdycky necham vyprovokovat nekym, kdo ma kancl
: o patro pode mnou a muzem si to vyridit rucne? :)

	Nebo treba kancl vedle me :-)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/