Ceske fonty v gimp-0.99.14

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 7 13:43:29 CET 1997

Petr Kolar writes:
 >    Patch, ktery umoznuje pouzivani ceskych fontu v Gimpu jsem umistil
 > na ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/linux/gimp-fontsel.tar.gz.

  Rad bych Vas poprosil, abyste svuj patch poslal primo na gimp mailing list -
aby se Vase prace stala soucasti oficialniho Gimpu 1.0 (vetsina programatoru vi,
jak pouzivat patch - vi to vsak bezni uzivatele (grafici)? - sotva. Proto bych
byl rad, aby to bylo soucasti Gimpa) Adresa listu je:

  gimp-developer na scam.xcf.berkeley.edu

Dekuji, Dan