Sinix / MX300

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Listopad 7 14:34:00 CET 1997

Petr Herman wrote:
> [...]
>(Siemens Nixdorf) s nainstalovanym OS Sinix (= SIemens uNIX).
>Samozrejme bez jakekoliv dokumentace, jeste jsem ho ani nevidel,
>vim o tom jenom to, ze to ma nejakou 486 a SCSI disky a 8mm pasku
>a pak jeste nejakou sirsi pasku a "nejake" pripojeni do "nejake"
>site.
>
>Nevim jak Sinix pred peti lety, ale o soucasnem Sinixu se
>v reklame pise, ze je  X/Open (Siemens-Nixdorf je pry jednim ze
>zakladajicich clenu skupiny) a je to snad nejaky klon UNIX V.4
>a pak se tu neco pise o XPG3 atd. Priznam se, ze mi to nic nerika.

Pokud je to to, co si myslim, pak se jedna o server na bazi PC. Ma
jinou krabici (vleze so do ni vic disku, lepsi vetrani a tak), ale jinak je
to +- PC. (Vase tvrzeni o 486 vevnitr me v tom utvrzuje.)
Takze Linux --- proc ne.

>Takze jedine, co to asi bude jistit, bude 8mm paska, kterou to
>ma mit - predpokladam dobre, ze to je medium mezi ruznymi
>UNIXy i UN*Xy bez problemu prenositelne - nebo i tady se mylim?

pokud vite v jake formatu jste tam dy data natlacil, tak je musite dostat
zpatky treba pomoci kalkulacky :-)

>Diky za jakoukoli zkusenost.
>
>Petr Herman

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael