Instalace RedHat

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Pátek Listopad 7 16:33:29 CET 1997

Zdravim vsechny a preji pekny den, samozrejme mam nejaky problem a
prosim o pomoc:

Pokousim se nainstalovat na pocitac Linux v instalaci Redhat 4.2 (z
prilohy ke knize "pouzivame Linux" a nedari se. Pocitac nema vlastni
CD ROM a tak musim instalovat pres sit.

S CDROM mam v siti k dispozici 2 pocitace. Na jednom je W95 a na
druhem WNT 4.0. Nechce se mi to podarit.

1. Zkousel jsem instalovat Samba instalaci a bohuzel nelze,
instalacni program ani jeden z pocitacu z CD ROM nenasel. Samozrejme
oba sve CD ROM nabizeji ke sdileni.

2. Zkousel jsem instalovat pres FTP, tak, ze jsem na WNT spustil FTP
a nabidnul CD ROM. Instalace se rozebehla, ale byla predcasne
ukoncena, protoze nebyl nalezen nejaky soubor. Muj nekvalifikovany
odhad je, ze FTP server na WNT zkracoval pripony souboru na 3 znaky,
coz nektere soubory maji pripony vyrazne delsi.

Uz vazne nevim co dal, ztravil jsem s tim uz alespon 10 hodin a
nemohu s tim hnout. Prosim pomozte..............

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz