Instalace RedHat

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Pátek Listopad 7 18:26:20 CET 1997

> Pokousim se nainstalovat na pocitac Linux v instalaci Redhat 4.2 (z
> prilohy ke knize "pouzivame Linux" a nedari se. Pocitac nema vlastni
> CD ROM a tak musim instalovat pres sit.
>
> S CDROM mam v siti k dispozici 2 pocitace. Na jednom je W95 a na
> druhem WNT 4.0. Nechce se mi to podarit.
>
> 1. Zkousel jsem instalovat Samba instalaci a bohuzel nelze,
> instalacni program ani jeden z pocitacu z CD ROM nenasel. Samozrejme
> oba sve CD ROM nabizeji ke sdileni.

O instalaci pres sambu jsem jeste neslysel, ale asi by to jit melo.
Je treba aby pocitace nabizely to CD pres TCP/IP. Implicitne windows
pouzivaji myslim NetBUI. V tom by mohl byt problem. (Je treba ve win
nastavit protokol sdileni TCP/IP.

> 2. Zkousel jsem instalovat pres FTP, tak, ze jsem na WNT spustil FTP
> a nabidnul CD ROM. Instalace se rozebehla, ale byla predcasne
> ukoncena, protoze nebyl nalezen nejaky soubor. Muj nekvalifikovany
> odhad je, ze FTP server na WNT zkracoval pripony souboru na 3 znaky,
> coz nektere soubory maji pripony vyrazne delsi.

Mohlo by to byt tim anebo problem mala/velka pismenka. Tyto problemy by
mozna mohly nastat ale i u MSnetwork/Samba.

Neslo by to udelat jeste jinak? Nevim jak na tomhle, ale na CD Sahra
Linuxu byl tusim programek, ktery se spustil z dosu a ono to natahlo
linux do pocitadla c CD mechanikou a spustilo na nem NFS server. Na tom
bez CD se pak instalovalo pres NFS.

Drzim palce,
Martin