Instalace RedHat

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Listopad 7 19:56:22 CET 1997

Martin Vysohlid wrote:

Presne tohle jsem resil nedavno, ale nedoresil (nedostal jsem se
k tomu to prakticky vyzkoset )

> O instalaci pres sambu jsem jeste neslysel, ale asi by to jit melo.

SMB instalace je v RedHatu od verze 4.2

> Je treba aby pocitace nabizely to CD pres TCP/IP. Implicitne windows
> pouzivaji myslim NetBUI. V tom by mohl byt problem. (Je treba ve win
> nastavit protokol sdileni TCP/IP.

Mam obdobne podezreni, ze problem bude tu.

> Mohlo by to byt tim anebo problem mala/velka pismenka. Tyto problemy by
> mozna mohly nastat ale i u MSnetwork/Samba.
>
> Neslo by to udelat jeste jinak? Nevim jak na tomhle, ale na CD Sahra
> Linuxu byl tusim programek, ktery se spustil z dosu a ono to natahlo
> linux do pocitadla c CD mechanikou a spustilo na nem NFS server. Na tom
> bez CD se pak instalovalo pres NFS.

To by slo, jinou alternativou (horsi) je nabootovat Linux
a prenes ty soubory na lokalni VFAT ( ne FAT! viz. mount -t vfat ..) a
pak
teprve nabootovat NT. Pro zacatecnika by to mohlo byt schudnejsi :)

Nicmene je to jedna z veci, ktera mi vadi na RedHatu.
Prestoze instacni program UMI instalovat i ze souboru
zmrsenych do formatu jmen 8+1 , neumi to pri vsech
instalacich ( nejsem si jist SMB), ale pouze pri instalaci z
lokalniho disku. Stejne tak pri vsech ostatnich instalacich nez z CDROM
je mu jedno, kde je root adresar distribuce, ale
na CDROM musi byt v koreni.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr