Doporucte mi databazi

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Listopad 9 22:13:52 CET 1997

On  7 Nov 97 at 22:53, Vladimir Vlach wrote:

> Poohlizim se po nejake databazi pro linux Red Hat 4.2, ktera
> by mela za ukol uschovavat zadavane informace pomoci www formularu
> a dale prezentovat informace, ktere do ni byly ulozeny popr. vyhledavat.
> Ja sice vim, ze dnes 90% databazi dnes toto umi, ale potrebuji : 1.
> jednoduchost ( nejsem doposud dobry uzivatel ) 2. moznost dalsiho upgade
> 3. na rychlosti mi ( zatim ) moc nezalezi Rad bych byl zvedav i na Vase
> zkusenosti

MySQL, zkusenosti dobre, podpora ISO 8859-2, prizniva licencni politika,
zabere cca 300 kB pameti.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdo se zahledi, neprokoukne.