Doporucte mi databazi

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Pondělí Listopad 10 08:57:49 CET 1997

V podstatě mohu doporučit nezávisle na sobě tři SQL databáze. Odzkoušené
mám všechny, momentálně používám díky problémům s glibc2.0.5 jinou, než
kterou bych doporučil nejspíš.
Jsou to - miniSQL, která je rychlá, umí SQL dle normy SQL89, k 92 má
zatím daleko, natož k 98.
           - MySQL, stále se vyvíjí a to za spolupráce spousty lidí z
Internetu. Umí daleko víc, než mSQL, její rychlost při zpracování
větších dotazů či databází je také větší.
          - PostgreSQL, databáze postavená na starším databázovém
prostředí Postgres, umí již skoro celé SQL92, některé věci z SQL98.

Více informací o těchto databázích jsou na :
www.hughes.com.au
www.tcx.se
www.postgresql.org

Ke všem jmenovaným se dá jako web rozhraní použít PHP/FI.

S pozdravem
                       Robi