Pentium - co s nim ?

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 10 15:30:38 CET 1997

> AMD cipy maji (mely) nejake problemy se systemy s vice nez 64MB (podrobnosti
> neznam). Pokud se pamatuji tak se to tykalo K6. Od 15.zari je ale venku revize
> chipu a AMD ho vymenuje za stary.

Aha - to je ta buga kterou jsem pomahal honit. No jo, ale ta je proti
tomuhle vylozene neskodna.

(Tolik abych spravil povest AMD. BTW Amd-aci jsou docela slusna firma:
jejich tech support pomohl chybu lokalizovat).

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+