opet ESS 1868

Zdenek Sebl zseb6583 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 10 22:33:44 CET 1997

On Mon, 10 Nov 1997, Miroslav Dvorak wrote:

> mela by mit, ve windousech to hraje v pohode

Mam tutez kartu a pod Linuxem se mi ji podarilo "rozchodit" pote co jsem
pred kompilaci jadra nastavil u MPU IO=330H IRQ=9. Po zkompilovani ji
jadro bez problemu najde. Napred ji ale musim pod DOSem inicializovat.
Kompletni nastaveni v konfiguraci jadra mam asi:

SB:

IO=220H
IRQ=5
DMA=1,3

MPU401:

IO=330H
IRQ=9
DMA=0

OPL-2/OPL-3:

IO=388H
DMA=0

Nejak tak.

			Zdenek Sebl.

PS : Jenom tak soukrome. Chodi te ta karta bez problemu pod W95. Moje
wokna maji problemy s jeji inicializaci. ( Ale moc mi to nevadi :-) )

EMail : zdenek.sebl na st.mff.cuni.cz