POP3

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Úterý Listopad 11 09:29:33 CET 1997

> Preinstaloval jsem si Slackware 3.2 na
> RedHat 4.2 a kdyz chci pristupovat k poste
> pomoci POP3 tak to nejde resp. tato sluzba
> neni pristupna (ve Slacku to fungovalo).
> Nekde jsem na neco zapomnel, ale nevim -
> na co ... pripadne jak POP3 nakonfigurovat.

Nevim. Zkusil bych se podivat jestli v /etc/inetd.conf je radek
pop-3   stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd  ipop3d

a jestli v v /etc/services je
pop-3           110/tcp

a jestli ten program ipop3d na pocitaci je. (Tak to vypada na RH4.1)
Jinak se to snad nekonfiguruje, nebo ano?
(Predpokladam, ze treba telnet nebo ftp na ten pocitac delat jde.)

Martin