Instalace RedHat (podekovani)

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Úterý Listopad 11 11:01:05 CET 1997

Dekuji vsem, kteri mi odpovedeli a pokusili se mi pomoci....

Bohuzel musim konstatovat, ze se dobra vec nepodarila. Je to ma prvni
zalezitost na Linux, kterou se mi nepodarilo vyresit. Musim bohuzel
konstatovat, ze instalace Redhat zrejme neni zcela idealni, kdyz
podobnou vec nevyresi.

Jedina funkcni rada, je zrejme vymontovat z nektereho ze dvou
pocitacu CDROM a docasne ho dat do instalovaneho stroje. To bohuzel
nemohu z technickych duvodu udelat - vysvetleni je off topic.

V kazdem pripade vsem dekuji a preji hezky den...

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz