cesky xterm

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 11 10:39:31 CET 1997

On Tue, 11 Nov 1997, Smolik Daniel wrote:
> Vam s touto kombinaci chodi mrtve klavesy ?
> Me musel kamos prepatchovat X11, aby mi vubec xkb patch chodil.
>                      Smolik Daniel
Mrtve klavesy chodi. Chodi i prepinani pres vsechny mozny prepinace
LSHIFT+RSHIFT, AltGr, ScrollLock :)
Jedine co nechodi jsou v horni rade carkovana pismena,
(hackovana chodi :), ta zatim musim psat pres mrtvou klavesu.
Je to ale humus, protoze mam dojem, ze ted mam ceskou klavesnici
definovanou vlastne dvakrat: jednou u xkb, podruhy v app-defaults
od ceskeho xtermu (z cs-tools). Ktera z techhle definic
zpusobuje co si netroufam odhadnout.
Do zdrojaku Xsu jsem nezasahoval.

Slo mne hlavne o ten switch -fn 7x14, kterej mne rusil vsechny
ostatni snahy.

  Milan Kopacka

BTW distribuce je Slackware 3.2