Vypalovanie

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Listopad 11 12:28:30 CET 1997

> Jaroslav Brandis pise:
> :
> : Ako sa da vypalit CD s Unixovskym systemom. pocul som nieco o ROCK RIDGe
> : extension alebo tak nejak ale ako dostat na CD subory tak aby tam boli
> : permissions, linky, atd. Alebo inak: Ako sa vyrabaju CD s Uniovskym systemom
> : inak ako lisovanim ?
>
> 	mkisofs(1). Mimochodem, zkousel jste nekdo vyrobit bootovaci
> CD? Chtel bych vyrobit bootovaci instalacni CD pro RedHat.

Zkousel. Bylo to CD pro Debian, ale asi jsem neco spletl.
CD zacalo bootovat, tzn. napsalo LD_LINUX .... atd a pak se zaseklo,
pravdepodobne proto, ze jsem napsal spatne umisteni jadra.

Myslim, ze by to melo fungovat. V Debianu je standardni skript na
vypalovani CD s Debianem, zkus se mrknout tam.
Me se to nepovedlo jenom proto, ze jsem pouzil ponekud nestandardni postup
a pokusil jsem se ty CD trochu modifikovat, aby se mi vlezly na jeden
disk.

Pak jsem to uz nezkousel, protoze CD fungovalo, ikdyz blbe.

Brno, Czech Republic