sendmail - pomale odosielanie

David Hysek david na sodat.cz
Úterý Listopad 11 12:03:10 CET 1997

niekolko minutovej prestavke (2 az 3 min). V logu sa da potom
najst xdelay=00:03:02 a podobne. Vobec netusim cim by to mohlo
ani ked som vyuzival smart relay. Islo to rovnako otrasne pomaly!
  Konfiguracia: RedHat Linux 4.0 on Alpha AXP, kernel 2.0.31
                sendmail 8.8.5

[David Hysek]
Uz delsi dobu me trapi podobny problem. Pouzivam sendmail v off-line
rezimu a tohle mi dela, pouze kdyz nema konektivitu ven a DNS nefunguje tak,
jak ma. (Nevidi na DNS forwarders).
V souvislosti s tim mi pak vznikaji zombie (request-route ip_dns_forwarderu).
Pak takhle zdrzuje i maily, co se maji lokalne
dorucit. Zatim jsem nenasel reseni, zacinam se spise poohlizet po nejakem
jinem agentovi, ktery by byl pro off-line postu vhodnejsi.

						Hejsa