Nove jadro (4.1 Vanderbilt)

Marek Veber mara na aisa.fi.muni.cz
Úterý Listopad 11 17:17:45 CET 1997

HOMER na hermes.zcu.cz (Jiri Vaclavovic) writes:

>   Me pomohlo odstranit nepouzivane moduly....
Ok, osobne provedu napr. az po spusteni lilo
	$ rm -r /lib/modules/$VER
a pak teprve:
	$ make modules_install,

PS:komu se toto nelibi, muze misto zmineneho 'rm' pouzit napr. neco jako
	$ mkdir ~/tmp
	$ mv /lib/modules/$VER ~/tmp
ale domnivam se, ze je to prast jako uhod., ty moduly, ktere nevytvorim
stejne preci vetsinou nechci., jen je nutne si predem uvedomit,
zdali mi nebudou casem chybet.

--mara