IP pro seriovy port

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Středa Listopad 12 01:08:38 CET 1997

Zdravim,

potreboval bych poradit, zda toto linux zvladne:

K serveru mame pripojeny modemovy rack microcom ISporte.
Tento rack ma spolecny seriovy port pro management. Dodavany
program bezi pouze pod MS Win95. Pro pripojeni k tomu
racku jsou dve moznosti - bud primo kabelem, nebo po siti
pres pridelenou IP adresu. A tady nastava muj problem.
Potreboval bych nejakym zpusobem pridelit IP adresu
seriovemu portu, ale aniz by na nem bezel ppp protokol.
Zkousel jsem zjistit neco blizsiho u firmy Fincom (zastoupeni
microcomu) a tam mi odpovedeli toto:

     co se tyce toho managementu pres IP, tak to funguje tak, ze ten
     seriovy port managementu na ISPortu se pripoji na jeden seriovy port
     CISCA (bezi tam pak firemni protokol prave pro management). Je to
     obdobna konfigurace jako reverzni telnet.

CISCA znam jen z prospektu, a pojem "reverzni telnet"
mi tez nic nerika. Tak bych se chtel zeptat, zda nekdo vi,
jak na to.

Dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin