MySQL a ISO2 ?

Michal Fadljevic fadl na corpus.cz
Steda Listopad 12 09:46:29 CET 1997

Ahoj,
zdravim vsechny Linuxove nadsence...

Mam RH4.2 + nainstalovanou cestinu (xterm/emacs - vsechno krasne
ISO2.

Stahnul jsem si 'mysql-3.21.13-alpha.tgz'.
Vsechno jsem prelozil bez nejmensich warningu a nakonec nainstaloval.
	./configure --with-charset=latin2
	make
	make install

Hned jsem to chtel vyzkouset, ale neco je spatne. Mam:
	create table test(
		id INT NOT NULL AUTO_INCREMENT,
		name CHAR(255) NOT NULL,
		PRIMARY KEY(id)
		}
a hned jsem vyzkousel:
	insert into test(name) values(
'ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz');

[[ Dost brutalni test {:) hned na zacatek ]]

Tohle zatuhne mysql, a tak jsem zkousel experimentalne vkladat podretezce z
'abcdefghijklmnopqrstuvwxyz'
'ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'

taky nejde - az jsem prisel na to ze nejde male a velke ~n/~N

Ale stejne i kdyz nepouziju ty ~n/~N

insert into test(name) values('abcdefghijklmnXopqrstuvwxyz');
resp to same s velkymi pismeny, tak to projde
ale potom
	select * from test;
nevraci ceske znaky. Nenapada Vas, co delam/co je spatne ?

Dekuji mockrat za kazdou radu.

Michal Fadljevic
fadl na corpus.cz

Dal informace o konferenci Linux