Instalace Linuxu na Alphu

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Listopad 12 12:38:51 CET 1997

Jaroslav Benkovsky wrote:

> Ahoj,
>
> zkousel jste nekdo instalovat Linux na Alphu, konkretne na
> AXP150 (Jensen)? Nejak se mi nedari objevit image od MILO,
> ktery by byl urcen presne pro tenhle strojek, a ty ostatni,
> ktere jsem zkousel, (pc164 a noname) mi vzdy zmrzly pri
> 'Switching to PALcode'. Muzete mi nekdo poradit?

Nikdy jsem to nezkousel nemaje po ruce vhodnou Alphu :-)
ale cetl jsem nejaka HOWTO k MILO a mozna, ze jeste dasi veci
k bootovani na Alphe, kde bylo napsano, ze na nektere Alphy
se neda instalovat jinak nez ze site. Nevim to jiste, ale
mam obavu, ze Jensen byl mezi nimi :-(

--

S pozdravem
   Petr Snajdr