Instalace RedHat (podekovani)

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 12 13:43:21 CET 1997

On 12 Nov 97 at 11:17, Petr Snajdr wrote:

> nevim za vzdy,a le minimalne nekdy funguje na partion vytvorenych
> Windows95 FIPS nekorektne
> resp. on korektne funguje, ale Windows jsou schopny na 1 GB disku
> rozdelenem na
> 2 videt 1 GBovy a jeden 500MBajtovy :-). Bohuze tohle pojeti 'komprese' je
> ztratove ( hlavne pro ten druhy disk)

Jedna se o situaci, kdy zmenite velikost disku natolik, ze se zmeni velikost defult bloku. To totiz fips
neudela, takze mate treba 500 MB disk s 32 kB bloky. A tohle win95 moc vadi, rozhodne nedokazi kvuli
tomu swapovat a mozna jeste neco, to uz jsem nezkousel, protoze jsem je radeji smazal a disk
preformatoval. Win bez swapu nejsou pouzitelne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.