Instalace Linuxu na Alphu

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Listopad 12 16:13:52 CET 1997

On Wed, 12 Nov 1997, Jaroslav Benkovsky wrote:

> Ahoj,
>
> omlouvam se, asi se mi to podarilo uz jednou poslat bez textu.
>
> Co myslis tim pouze ze site? Ja se nedostanu ani do
> promptu od MILO, a pokud to dobre chapu, tak MILO
> je na Alphe nezbytne. Tak jak se mam dostat na sit?
> (Ne, ze by me prilis prekvapilo, ze zrovna ten muj
> pocitac je nekompatibilni s MILO nebo tak nejak - stava
> se mi to s ruznym HW ach, az prilis casto :(( - ale
> Jensen je uveden v compatibility listu, tak nevim...
>
> Mas jeste nekde ty HOWTO? To, co je v RedHatu k tomu za texty
> [...]

Celkem uzitecny zdroj je Linux Alpha Home Page, ale uz jsem s tim pul roku
neprisel do styku, tak si ted nepamatuji url.
S Jensenem jsem do styku prisel, Linux na tom bezel. Bylo ale nutne
stahnout nejakou bootovaci disketu pro ARC konzoli a teprve potom se
zavadelo MILO. Mel jsem to tenkrat k dipsozici jen jedno odpoledne, takze
rozsahlejsi zkusenosti nemam.
Delsi dobe jsem mel k moznost testovat noname Alpha DXP PCI33, tam to bylo
relativne v pohode. Melo to srm konzoli, z ni se dal povel pro nabootovani
z diskety, a ta obsahovala noname image MILO. Kdyz se objevi prompt MILa,
tak uz je to v pohode (dokaze to uz cist ext2 i iso9660, takze se da
bootovat kernel ulozeny na disku i na CDecku).

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2
tel.: 02/299151  e-mail: hanak na brailcom.cz  http://www.brailcom.cz