Linux na RS/6000?

Zbynek Pospichal zbynek na bigfoot.com
Středa Listopad 12 17:54:45 CET 1997

Michal "Bear" Lindner wrote:

> Zdravim cz.comp.linux
>
>  Skusaalniekto, pripadnema niekto skusenost s instalaciou Linuxu na
> RS/6000? Jedna sa o model 220 (bez grafickej karty s 2.88MB fdd)
> Predpokladam, ze to ma nejaky starsi PowerPC. Zaujima ma, ci to niekto
> skusal, pripadne ci sa to da instalovat z floppy, cez siet, alebo si musim
> pozicat externu scsi cdrom. Teraz tam je AIX 4.1.4 a chyba mi tam gcc:-(

Nevim, Linux jsem na RS/6000 jeste dostat nezkousel, ale GCC 2.7.2.2
jsem
si tam pod AIXem uz skompiloval uplne bez problemu, podobne jako bash,
mc, pine
a spoustu dalsich veci...

--
Greetings from
                    Zbynek

//  2:420/22 na FidoNet, Team OS/2 member, NetMag administrator
//  OS/2, Unix [Linux, System V, AIX, BSD], networks and C/C++
//  Use WWW client and see NetMag at http://netmag.home.cz