SCSI kontra EIDE

Ales Pour root na hnipak.sh.cvut.cz
Středa Listopad 12 17:53:33 CET 1997

On 12 Nov 1997, Snek wrote:

> Je opravdu to SCSI tak rychle? Neni to tak jako
> s EIDE kde hdparm -ftT /dev/hda nameri na disku
>
> Snek.

No ja ziju s presvedcenim, ze scsi se projevi kdyz se systemu
nalozi trochu vic na zada... Drive, kdyz (e)ide radice
nedelaly busmastering, tak to vsechno odnes procesor.
Nevim jak dobry sou ty novejsi...
Treba tohle o swapovani napsal pred trochu delsi dobou Alan Cox,
co driv spravoval scsi pro linux: