Pad serveru - SERIOUS

Ostrihon Patrik ostrihon na vah.fei.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 13 10:26:14 CET 1997

On Wed, 12 Nov 1997, Radek Andrs wrote:

> Zdravim konferenci,
>
> prave mi spadl server a nevim proc.
> Zatvrdl tak, ze pomohl jenim tvrdy RESET.
> Spadl s hlaskou:

> Kernel panic: skput : over: 0484c114:106
> In swapper task - not syncing

	Prestne toto iste sa mi stalo na internatnom serveri. Chodil rok
ok a pod dost velkou zatazou, hlavne co sa tyka siete a bezal
spolahlivo. Takuto hlasku mi vypisal po niekolkych dnoch ako som
nainstaloval jadro 2.0.31. Aku verziu jadra tam mate ?

					pa3k