Samba a FoxPro

Čtvrtek Listopad 13 13:08:48 CET 1997

On Thu, 13 Nov 1997, Pavel Lisy wrote:

> Toto mohu potvrdit, podle me je to problem linuxu a ne samby, jelikoz
> na SUNu to chodilo radikalne rychleji. Dle mych zkusenosti je linux
> pomaly v otevirani souboru a pokud aplikace (fox, ci jina databaze)
> resi sdileni zamykanim jednotlivych zaznamu, tj. neustalym oteviranim
> a zaviranim je to pomale. Muj zaver byl, ze je to pro tento typ prace
> v podstate nepouzitelne.
>
> Pavel Lisy

Samba 1.9.17 uz dokaze k obsluhovani zamykani souboru pouzivat sdiloenou
pamet, na rozdil od predchozich verzi, ktere zasadne pouzivaly soubor na
disku. Je jasne ze to je podstatne rychlejsi. Pokud te foxce nejak
vysvetlite ze ten soubor nema porad otevirat a zavirat ale ma se
spolehnout na systemove zamykaci funkce, bude to se Sambou 1.9.17p4 na
Linuxu podstatne rychlejsi. Ale nevim jestli neco takoveho jde, s FoxPro
jsem se naposledy setkal na gymnaziu kvuli maturite a to jen velmi zbezne.

Leos Bitto