Samba a FoxPro

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 13 15:52:09 CET 1997

On Thu, 13 Nov 1997, Pavel Lisy wrote:

> Toto mohu potvrdit, podle me je to problem linuxu a ne samby, jelikoz
> na SUNu to chodilo radikalne rychleji. Dle mych zkusenosti je linux
> pomaly v otevirani souboru a pokud aplikace (fox, ci jina databaze)
> resi sdileni zamykanim jednotlivych zaznamu, tj. neustalym oteviranim
> a zaviranim je to pomale. Muj zaver byl, ze je to pro tento typ prace
> v podstate nepouzitelne.

Provozuji linux-server s daty a pristupuji k temto datum (dbf) foxkami
z jednotlivych stanic Win3.11 a Win95. Vse probiha zcela v poradku,
nepada ( za posledni cca rok bez padu). Co se rychlosti tyce,
porovnaval jsem to s win siti, a vysledky byly srovnatelne, pri vetsi
zatezi lepsi linux. Na tech win musi byt TCP-IP 32bit (ve win95 implicite)

s pozdravem

---
Ondrej Koala Vacha