Poznamky ke stanovam, Nadaci z CZLUGu

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pátek Listopad 14 17:09:23 CET 1997

On Mon, 20 Oct 1997, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry den,
>
> 	Trochu jsem preformatoval navrh stanov a opravil preklepy (najdete to
> na http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/czlug-old.html) a z doposud probihajici
> diskuse jsem vytvoril navrh novy (czlug.html). Jsou tam zmeny ktere

 Tak jsem se konecne dostal k tomu podivat se na stanovy CZLUGu a
nasledujici veta mi nebyla na prvni pohled prilis jasna:

"K platnosti hlasování je potřebná účast minimálně 50% přítomných členů."
(Organizační struktura CZLUG bod 13).

Doporucil bych ji preformulovat nasledovne:

"Hlasovani je platne, pokud se ho zucastni minimalne 50% pritomnych clenu"

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *