Economy mod

Jenda Stavel stavel na dame.fee.vutbr.cz
Sobota Listopad 15 18:04:52 CET 1997

    Dobry den!
Stal jsem se uzivatelem Linuxu a potykam se s problemy. Mohl by mi nekdo
trochu poradit jak na tento problem?

Mam: RedHat 4.2 s RHS print-filters
           tiskarnuHP DJ 670C ( HP - PLC3 )

Chtel bych vyuzit Economy modu na tiskarne, nelze primo v ghostscriptu
jej nastavit.  Znam ridici kody PL3 (ne z hlavy, ale na papire), takze
jsem na uvod vepsal printf s nastavenim Economy mode.
Prvni stranka je uplne perfektni - rychla a economy, ale dalsi stranky
jsou
vytisknute asi v normal modu.

Lze nejakym elegantnim zpusobem vyuzit PL3 a tu tiskarnu nastavit ?
    Diky za trpelivost,
--
  ing. JENDA STAVĚL