kurzor v 16bpp X je kapku nalevo

Jacek Kopecky kopeckj na muohio.edu
Neděle Listopad 16 10:32:06 CET 1997

 Dobry den.
 Mam par mesicu RedHat 4.2, XFree86_SVGA, a kdyz pouzivam 800x600 se 16bpp
tak mam kurzor jakoby posunuty o par pixelu doleva. Tzn. sipka neukazuje tam,
co ma spicku, ale kousek napravo od ni. A takhle vsechny kurzory (krizek
v rootu, takove to I v xtermu apod.) Dost mi to obcas vadi, i kdyz uz si
zvykam... 8-(
 Kdyz to spustim s 8bpp, a jinym videomodem, tak to je v pohode.
 Nevite, cim to muze byt? Ja teda opravdu netusim.
 Jo, mozna je relevantni to, ze pouzivam Fvwm95 2.0.43a nebo tak nejak.
 Taky me napadlo, ze by to mohlo byt grafickym modem, ale i kdyz jsem pustil
8bpp ve stejnem modu jako 16, tak to bylo v pohode. Ale vsiml jsem si, ze
Xserver mi pri startu vypisuje Using hardware cursor, mozna, ze je to tedy
kartou, jak by se to potom dalo spravit?
 Neznam presny typ sve gr. karty, ale ma CLGD5428, nebo tohle aspon pouzivam.
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: kopeckj na muohio.edu (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj