Ati + RedHat 4.2

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 17 15:46:27 CET 1997

Zbynek Matousek wrote:
>Mam problem s istalaci RedHat 4.2.
>Koupil jsem si CD s kompletni instalaci a spustil jsem ho.
>Vsechno prodehlo naprosto korektne jen pri konfiguraci Xwindows nebyla k
>dispozici moje graf karta (ATI 3D expression Rage II), tak jsem navolil
>MACH64.
> Po spusteni Xwindows jsem misto jedne obrazovky mel asi 5 uzkych pruhu.
>Zkousel jsem nainstalovat i jine ovladace (napr. VGA16), ale vsechny
>detekovali na karte ATI chipset a vysledek zobrazeni byl mnohem horsi (cerna
>obrazovka a nekolik bilych tecek doprovazel piskot z monitoru)

resenim je XFree86-Mach64-3.3.1 (je v redhat updatech), nebot az tato
verze umi s ATI 3D expression Rage II korektne pracovat (vlastni zkusenost :-)

>Jak se tohoto problemu zbavit? Nebo presneji: Jak nainstalovat nove verze
>ovladacu grafickych katet?

napr.
#rpm -Uvh ftp://jmeno.nejblizsiho.ftp.s.linuxem/cesta/k/redhat-4.2/updates/i386/XFree86-Mach64-3.3.1-1.i386.rpm

:-)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael