WWW proxy nad Linuxem

Pondělí Listopad 17 16:13:49 CET 1997

Bez jakekoliv dalsi diskuse je to Squid -- http://squid.nlanr.net/Squid/

> Kdyby k tomu nahodou bylo jeste nejake slusne GUI, bylo by to fakt
> skvely (neni podminkou)

Dodava se k tomu cgi script jmenem cachemgr (kdosi si asi myslel ze se
musi vejit do 8mi pismen...) ktery cosi jako GUI predstavuje... No posudte
sam. Ja to stejne nejradsi spravuji pomoci ssh a vi /etc/squid.conf. :-)

Leos Bitto