Netscape a mp3

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Listopad 17 19:48:20 CET 1997

On Mon, 17 Nov 1997, Karel Dudasek wrote:

> Options -> General Preferences -> Helpers
> --

 Uff, tohle jsem vedel, jen jsem chtel vedet jak treba donutit nejakej
program (treba amp), aby se spustil s nejakym parametrem a prave stazenym
souborem, ono mi to totiz jen ten file stahne a nic vic.

 Mozna, ze jsem nedostatecne specifikoval problem ...

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "