Netscape a mp3

Pondělí Listopad 17 19:55:46 CET 1997

On Mon, 17 Nov 1997, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

>  Uff, tohle jsem vedel, jen jsem chtel vedet jak treba donutit nejakej
> program (treba amp), aby se spustil s nejakym parametrem a prave stazenym
> souborem, ono mi to totiz jen ten file stahne a nic vic.

to se tam do patricneho okynka napise treba

	prohlizec_xyz --kuk --bleble=23 --soubor='%s'

a za %s se dosadi jmeno souboru, ktery chce "Nechtskape" zobrazit

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

P.S. kdyz uz se o tom mluvi: dneska jsem videt v akci browser Grail a
strasne mne nadchla funkce, ktera ukazuje seznam otevrenych konekci
a jejich stav (vcetne poctu stazenych procent); skoda jen, ze ta mrcha
furt pada na usta