Netscape a mp3

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Listopad 17 20:35:06 CET 1997

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

>  Uff, tohle jsem vedel, jen jsem chtel vedet jak treba donutit nejakej
> program (treba amp), aby se spustil s nejakym parametrem a prave stazenym
> souborem, ono mi to totiz jen ten file stahne a nic vic.

Ten prislusny soubor by mel brat data za stdin a vedet, co s nimi.
Napr. Mam utilitu, ktera umi prehraty wav:
Jen potrebuje vedet, ze to bude wav.
Takze: Options -> General Preferences -> Helpers ,
vyberu prislusny radek a zvolim Edit ...
Application a v policku pod tim napisu cestu k prg.
Pak uz mi to funguje.
=    Karel Dudasek  dudasek na vtopu.army.cz   =
= VTOPU                    Domu:            =
= Cs. odboje               Mirova 812       =
= 518 16 Dobruska          518 01 Dobruska  =
= tel.: +420-443-21731     +420-443-22509   =
= fax:  +420-443-21532                      =