Nekolik dotazu (trochu delsi)

Michal Batko xbatko na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 18 01:34:46 CET 1997

> 1. Jak nastavit pocet virtualnich obrazovek v XFree ?
Pokud pouzivate fvwm95-2, mel by byt v adresari /etc/X11/fvwm95-2 soubor
fvwm2rc95 a v nem najdete radek:
	DeskTopSize 3x3 (zmente cisla 3)
Vzhledem k tomu, ze jste RH prave nainstaloval, tak vam spise bezi M4
fvwm95. Pro nej je podobne konfiguracni soubory v adresaari
/etc/X11/TheNextLevel a zde je nekolik skrytych souboru...

> 3. Jak nastavit pro multiboot dobu pred spustenim a operacni system,
> ktery se spusti automaticky ?
pomoci prikazu lilo:
	parametr -d ... doba pro automaticke spusteni
	parametr -D ... ktery system preferovat pri auto spusteni
jinak toto lze nastavit v konf. souboru /etc/lilo.conf, preferovany system
je zapsan jako prvni. Nezapomente po zmene konfigurace spustit lilo (bez
parametru)

> 4. Taky jsem programoval v Perlu a nevim proc nemohu spustit Perl
> programy volanim xxxxx.pl. Funguje perl xxxxx.pl nebo ./xxxxx.pl.
Pravdepodobne nemate nastavenou promennou PATH (adresar . musi byt
narozdil od M$ explicitne zadan)

> 5. V XFree mi nejak hapruje prepinani oken mysi. Po klepnuti na okno se
> sice okno presune na vrch, ale aktivni zustava predchozi aplikace.
> Prepinani musim provadet klikanim na buttony na panelu FVWM.
Znovu bych vas odkazal na skryte soubory v /etc/X11/TheNextLevel. Nekde to
tam urcite je :-))

	S pozdravem
|       Michal Batko      | http://www.fi.muni.cz/~xbatko |
| known as MIB the Spider |   mailto:xbatko na fi.muni.cz    |